.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت بازداشت شدگان


?آيت الله موسوي اردبيلي به تهران نيامد؛ دفتر آيت الله موسوي اردبيلي اعلام کرد اين روحاني سرشناس در قم به سر مي برد و براي ديدار با رئيس مجلس خبرگان به تهران نيامده است و ديداري با آيت الله هاشمي رفسنجاني ندارد. پيشتر گفته شده بود اين مرجع تقليد قرار است با رئيس مجمع تشخيص مصلحت ديدار کند.

?هک توييتر ؛ خبرگزاري فرانسه نوشت سايت توييتر ديروز براي ساعاتي هک شد. ظاهراً اين سايت توسط هکرهاي ايراني هک شده است.

? ديدار کروبي با خانواده زيدآبادي؛ مهدي کروبي با خانواده «احمد زيدآبادي» روزنامه نگار بازداشتي ديدار و از آنها دلجويي کرد. دبيرکل حزب اعتماد ملي در اين ديدار که محمد گرگاني پدر همسر زيدآبادي و هم بند کروبي در دوران قبل از انقلاب حضور داشت، اظهار اميدواري کرد احکام صادره براي اين فعال سياسي و مطبوعاتي تقليل يابد.

?ديدار موسوي و رهنورد با ابطحي؛ ميرحسين موسوي و زهرا رهنورد به ديدار محمدعلي ابطحي رفتند. به گزارش سايت کلمه آنها با حضور در منزل محمدعلي ابطحي آزادي وي را تبريک گفتند و با ابطحي به گفت وگو پرداختند.

? تجويز پزشکان به مومني؛ ادوارنيوز نوشت عبدالله مومني سخنگوي سازمان ادوار تحکيم وحدت که از بيماري کليوي رنج مي برد در طول دوره بازداشت خود از آغاز تيرماه به نوعي بيماري پوستي مبتلا شده که به تشخيص پزشکان زندان اوين بايد در خارج از زندان مداوا شود. فاطمه آدينه وند همسر مومني با اعلام اين خبر گفت؛ «پزشکان زندان اوين دستور خروج او از زندان را داده اند ولي به رغم اين درخواست مومني همچنان در زندان است.»

?وضعيت چند بازداشتي ؛ در خبرها آمده «سعيد نورمحمدي» عضو شاخه جوانان مشارکت ممنوع الملاقات شده است. اين عضو ستاد 88، مدت چهار ماه است که در بازداشت به سر مي برد و خانواده او خواستار تعيين تکليف پرونده وي هستند. همچنين فريبا پژوه، نفيسه زارع کهن، آذر منصوري و حجت شريفي نيز در وضعيت مشابهي به سر مي برند. به گزارش نوروز همسر فيض الله عرب سرخي نيز خبر داد اين عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب در تماس تلفني با منزلش از احتمال تغيير محل زندان خود خبر داده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.